نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

خداوند همه چیز را جفت آفرید،
حتی اعضای بدن انسان دارای جفت است
جز قلب
چون یکی را در وجود انسان قرار داد و دیگری را در وجود فرد دیگری که قرار است مکمل او باشد برای رسیدن به خدا
برای پیمودن مسیر بندگی
وقتی دو قلب کنار هم دیگر قرار میگیرند به آرامش می رسند...

آخرین مطالب

سفرهای کوچک معنوی

سلام نیمه گمشده عزیزم

 خیلی دلم میخواد وقتی من و تو ما شدیم دم غروب بیای دنبالم با هم بریم مصلا یا هرمسجد دیگه ای نماز بخونیم بعد پیاده بیایم خونه.

هر شب یه مسجد بریم.

اگه ماشین داشته باشی که چه بهتر جاهای دورتر هم میریم

همه امامزاده ها هم باید بریم

یه دفتر اختصاص میدم برای جاهایی که با هم میریم و از خاطرات و حس و حالش مینویسیم

زودتر بیا

میبوسمت از راه دور

  • من حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی