نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

خداوند همه چیز را جفت آفرید،
حتی اعضای بدن انسان دارای جفت است
جز قلب
چون یکی را در وجود انسان قرار داد و دیگری را در وجود فرد دیگری که قرار است مکمل او باشد برای رسیدن به خدا
برای پیمودن مسیر بندگی
وقتی دو قلب کنار هم دیگر قرار میگیرند به آرامش می رسند...

آخرین مطالب

عقد در بهشت

سلام

الان اهنگ کاشکی محسن چاووشی رو دارم گوش میکنم

چقدر دل انگیزه

داشتم تو اینستاگرام پیچ خانم شهره پیرانی رو میدیدم یه چیزایی دیدم که دلم غنج (نمیدونم درست نوشتم یا نه؟) رفت

زوج های جوونی که تو حرم امام رضا عقد کردن، یه عقد ساده و پر ازمعنویت

چقدر دلم خواست

خدایا کاش سعادت داشته باشم و لایق باشم که عقد من هم اینطوری برگزار بشه

برای خدا هیچ کاری نشد نداره

الهم ارزقنا زوج مومن

  • من حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی