نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

خداوند همه چیز را جفت آفرید،
حتی اعضای بدن انسان دارای جفت است
جز قلب
چون یکی را در وجود انسان قرار داد و دیگری را در وجود فرد دیگری که قرار است مکمل او باشد برای رسیدن به خدا
برای پیمودن مسیر بندگی
وقتی دو قلب کنار هم دیگر قرار میگیرند به آرامش می رسند...

آخرین مطالب

نامه

سلام همسر اینده عزیزم

هر خواستگاری که میاد من به این فکر میکنم که اگه این وبلاگو بهش نشون بدم چه واکنشی نشون میده

تمسخر؟

تحقیر؟

تاسف؟

این مطالب فقط برای تو نوشته شده و کس دیگه ای نمیتونه بفهمه و درک کنه پس بهتره یه راز بمونه تا بعد عقدمون

بعد از عقد اینا رو بهت نشون میدم

ان شالله اگه خدا خواست ادامه شو با هم دیگه مدیریت کنیم

اون موقع از زندگی راحت بنویسیم

از این بنویسیم که خونه بزرگ و مجلل و ماشین و یخجال ساید وخیلی چیزای دیگه هدف زندگی نیست این فقط وسیله بهتر زندگی کردنه

از عشق مینویسیم و ابراز محبت کردن


زودتر تموم میکنم نامه رو خدانگهدار

  • من حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی