نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

خداوند همه چیز را جفت آفرید،
حتی اعضای بدن انسان دارای جفت است
جز قلب
چون یکی را در وجود انسان قرار داد و دیگری را در وجود فرد دیگری که قرار است مکمل او باشد برای رسیدن به خدا
برای پیمودن مسیر بندگی
وقتی دو قلب کنار هم دیگر قرار میگیرند به آرامش می رسند...

آخرین مطالب

ماشین عروس

سلام همسرجان
دیروز یه ماشین عروس دیدم که کلشو با فویل الومینیومی پوشونده بودن و فقط شیشه جلو  رو پنجره قلبی شکل درست کرده بودن که به بیرون دید داشته باشن.
چه خوب بود
اینطوری عروس خانم حس امنیت داشت.
یه دفعه هم تو چهارراه ترافیک شده بود یه ماشین عروس وسط بود عروسه خیلی لخت بود دیگه. همه هم داشتن نگاش میکردن. من به جای دوماد خجالت میکشم که یکی ناموسمو راحت ببینه
اصلا دیدن و تماشا کردن ادم باید قیمت داشته باشه
من از نگاه دیگران به خودم بدم میاد
اینکه خیره بشن
برای همینه دوست ندارم زیبایی هامو به نمایش بذارم
نگهشون داشتم برای تو
فقط و فقط برای تو

در انتظار دیدار روی ماهت
می بوسمت
  • من حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی