نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

خداوند همه چیز را جفت آفرید،
حتی اعضای بدن انسان دارای جفت است
جز قلب
چون یکی را در وجود انسان قرار داد و دیگری را در وجود فرد دیگری که قرار است مکمل او باشد برای رسیدن به خدا
برای پیمودن مسیر بندگی
وقتی دو قلب کنار هم دیگر قرار میگیرند به آرامش می رسند...

آخرین مطالب

بی تو آب شدم

سلام
ماه رمضونه الان
دعا نمیکنم که زودتر پیدات شه
دعا میکنم که خودم خوب شم، ضعفام از بین بره
ضعف های اخلاقی منظورمه

این چند وقت که روزه گرفتم قشنگ نصف شدم
اب شدم
هیکل واسم نبود
خودم اگه پسر بودم با همچنین دختری ازدواج نمیکردم
تازه با این همه لاغری شکم هم دارم
قول میدم بعد ماه رمضون برم باشگاه
سه روز در هفته صبح ساعت8، زودترپامیشم صبحانه میخورم و میرم

یعنی هدفم اینه یه اندامی برای خودم بسازم که کیف کنی

البته باید منو همینطوری که هستم قبول کنی
با تمام نقص ها و عیوب اخلاقی و ظاهری ام

نمیدونم خودت چه تحفه ای هستی:)

دوستم داشته باش
تا دوستت داشته باشم

در انتظار وصال
خدانگهدارت
  • من حقیقی

نظرات  (۱)

سلام.خیلی جالبه .اما مخاطب این قصه رو نفهمیدم.
پاسخ:
سلام
نامه هایی هست که منتظر مقصده
مخاطبش هنوز پیدا نشد
نیمه گم شده منظورمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی