نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

نامه های یک دختر دم بخت برای همسر آینده اش...

من یه آدم نصفه و نیمه هستم که هنوز نیمه خودمو پیدا نکردم...

خداوند همه چیز را جفت آفرید،
حتی اعضای بدن انسان دارای جفت است
جز قلب
چون یکی را در وجود انسان قرار داد و دیگری را در وجود فرد دیگری که قرار است مکمل او باشد برای رسیدن به خدا
برای پیمودن مسیر بندگی
وقتی دو قلب کنار هم دیگر قرار میگیرند به آرامش می رسند...

آخرین مطالب

آشتی

تو قران خوندم
ادمی اگر زیانی به او رسد ناسپاسی میکند و چون از روی رحمت خود به اون نعمتی دهیم میگوید این نعمت نتیجه کردار خودم است

از کفرگویی خودم پشیمون شدم
با خدا آشتی کردم
تو زندگیم خیلی از لحظه ها موقعیت ها بود که کمکم کرد
خیلی چیزا بهم داد

الان ازش میخوام بهم صبر و ارامش بده که تقدیرو بپذیرم و راضی باشم
و اینکه در هر صورت شکزار باشم
بتونم از پس امتحانا بر بیام

کمکم کنه بنده خالصش باشم. دوستش داشته باشم و هیچ اتفاقی نتونه این دوست داشتنو از بین ببره

دلم میخواد بهترین ادم روی زمین باشم
خدا به فرشته هاش بگه نگاش کنین این همون ادمیه که منو به خاطر افریدنش سرزنش میکردین...

کاش بتونم فاصلمو با خدا کم کنم
اونقدر بهش نزدیک بشم که بتونم بغلش کنم و اروم بشم.....

  • من حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی